söndag 9 november 2008

Skorna

På skopunkten är alla skor i plast och det är "ta tre betala för två" på alla. De här till exempel kostar 300 pix och är ganska obekväma men väl lämpade för sensation white tänker jag. Så om det är två personer till som vill köpa skitskor på skopunkten den här veckan så säg till mig så fyndar vi ihop. OK? Lite stressigt nu. Jag och Anne åker upp till Stockholm på onsdag kväll för att utföra lite skitseriös shopping av vita kläder - tillbaka i god tid till lördagen. Andra saker att diskutera snarast möjligt senast tisdag kväll:

1. Ska vi försöka ordna övernattning i Cph?
2. Swebusbiljetter till Cph på lördag em
3. Knark

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att ironin är så tydlig

sarathyra sa...

JAG VILL HA VITA SKITOSKÖNA SKOR!
storlek 38.
fett yao!

Anonym sa...

jag fattar inte vad du menar andreas

sara ska jag köpa skor till dig utan att du får prova dem?