söndag 16 november 2008

efter-festen

fan va bra det va! tack tack tusen tack min tjusiga, snygga, härliga, dansande vänner! jag är så glad att det av alla 27 000 vitklädda människor just NI som dansade med mig och väntade när jag skulle köpa burn-vodka och dansade lite till och dansade och dansade och dansade och kissade och dansade, dansade mera och höll i mig i trängseln på österport. det känns i hjärtat och i fötterna.

I allt detta dansade satte jag mig också i div. skulder. Kollade på internetbanken och såg att jag hade 90 kr på mitt saldo så det är inte så konstigt att danske bank inte ville ge mig några pengar. Jag brukar alltid ha pengar kvar så här dags på månaden men jag måste varit ovanligt slösaktig (vad fan har jag gjort???). Jag är skyldig Laxen 200 dkk vilket blir 273 sek, jag är skyldig Sara 40 för bussen och Daniel 75 för taxin och NÅGON 10 dkk (14 sek) för skåpshyran. vet du vem denna någon e så säj mig!

puss puss puss puss. I LOVE YOU ALL

(detta är det knäppaste vi har gjort, även utan e.)

Inga kommentarer: