måndag 17 november 2008

Pengar

Underbart var det och nu kommer efterräkningen.
Jag har suttit och klurat ett tag nu på vart mina 500 danska tog vägen. Det här kom jag fram till;
Daniel är skyldig mig 130 dkk vilket är 177,5 sek
Daniel är skyldig mig 55 sek för mat
Några är skyldig mig 60 dkk för garderob

Jag är skyldig;
Sara 40 sek för buss
Andreas priset för två öl från 7eleven
Lisa 15 dkk för shot ungefär 20,50 sek
Daniel 75 sek för taxi

Jag tror att jag har koll men händelseförloppet kring garderoben är lite suddiga. Om det verkar konstigt får ni protestera.
kärlek

3 kommentarer:

Lisa sa...

shotsen kostade väl inte bara 15??? varför drack jag då så få??

Anonym sa...

nej de kostade 25 men jag betalade tio av de 25

Anonym sa...

Man drack så få shots för shotskvinnan inte gick att hitta.

Jag tror jag är en av några med garderobsskyldighet. Sen va det nått annat jag var skyldig nån för också men det kommer jag inte på just nu.